let´s dance

kollar på let´s dance nu. jag tror att elisabeth kommer och åka ut. men det gör inget. men det är jävligt skönt att det är fredag. men veckorna går så fort att man hinner knapt blinka så är det fredag och sen är det måndag och sen är det fredag igen hehe. men det är ju bra. hmm har inte så mycket och skriva har typ inte hänt så mycket. har vart hemma hos jonte i hmm onsdags det va trevligt. vi kollade på en film som hette nått på engelska med nått fönster typ. den va jätte bra och jag va vaken hela filmen hehe. och sen så åkte jag till jobbet på morgonen vi typ sju. så jävla trött jag av då men det är ganska soft i alla fall för man tvingar sig upp vid halv sju. sminkar sig tar sin macka och går till bussen somnar om och vaknar upp i danderyd. går till tuben somnar om vaknar igen i slussen. tvingar sig och hålla sig vaken i tre stationer. hoppar på bussen till tyresö somnar om igen och vaknar upp i tyresö. haha jag kan typ somna på 3sekunder utan problem.

och så klarade syrran körkortet så det va ju kul. och hampus stackars våran kära hampe stampe har somnat in i torsdags. men som tur va så vaknade han upp igen. för vi skulle ge honom spruta och så skulle vi polera tänderna. för det är bra och göra det minst vartannat år. då polerar dom tänderna och gör dom fina. tar bort all tandsten och sånt äkligt. och då ingår kloklippning så det är ju snällt. det kostar ju typ 2000:-. men det är vår älskade lilla lurvas värd. i alla fall om jag slipper och betala hehe. så pappa och syrran åkte och hämtade honom sen och han blev sååå glad så han gnudde när han hörde att dom kom. men han hade vart såå snäll så det va tur det. haha så att han inte hade bitit nån hade inte sett så fint ut. men han hade vart så trött att dom hade fått bära honom där i från. han va ju ganska så groggy när han kom hem haha. stackars hund men det va sista gången som vi tog tänderna. bara för att han har blivit 9 år gammal och dom vill inte helst inte söva hundar som är över 9 år. för det är risk att dom inte vaknar upp igen och det vill man ju inte. men nu mår han hur bra som hälst.

nu ska jag fortätta och kolla på mitt let´s dance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0