semester

jaha nu är det dax för semester det är typ krig på jobbet för alla vill ha semester samtidigt. och ja det går ju inte hehe. jag ska ha semester 29,30,31 och 34. och sen så böjar eva och klaga och glata över att jag har typ 50timmars komp som jag inte har tagit ut och som hon tycker att jag ska ta ut. jag ba jajaja. vafan jag vill inte bara va ledig utan att jag ska gö nått. nej tack lixom .ska jag va ledig så ska det va en fredag när darling oxå är ledig. och sen så får man tydligen bara spara 5 dagars semester i från förra året och jag har typ 25 haha. nej men inte riktigt. men i alla fall minst 10. så hon tycker typ att jag ska va ledig i två månader för att vara på noll så att jag är i fas med dom andra. jag baa eee peace. men jag tyckte att jag va duktig som ändå ska va ledig i 4 veckor i år. men jag får se vill ju spara oxå så att man kan va ledig nått sen. så så blir det hon får klaga och gnata lite till hehe

annasr så händer det inte så mycket mer. höll på och skylta om i hmm tisdags och så hade jag lagt mina så kycklingar på en stol. och så kom det in en mamma och hennes son. och han såg mina kycklingar och ja ba neeeeejjjjj. eller jag tänkte det. för i andra sekunden så typ tog han en kyckling och typ dräglade,smulade,snorade,och ja typ allt sånt där äkligt och typ tappade den trampade på den och sen avslutade med att typ stoppa den i mun. och jag ba AAAAAAAAAAA döda DÖDA jävla ung jävel, JÄVLA UNG JÄVEL åt upp min kyckling. jag säger bar avarför kan som inte ens försöka och ha koll på sina små barn. men nej då. och jag kan ju inte börja gräva i munnen på honom för så skulle väll han typ börja och gråta och då blir man inte populär hehe. nej men till slut så fick jag tillbaka min kyckling. när mamman råkade och titta åt det hållet och såg nått gult och lurvigt i den drägliga munnen. så fick jag tillbaka min kyckling men den va inte som den va förut. den va äcklig,dräglig,smulig,slemig och blöt så den fick bada och sen toka. så nu efter omständigheterna så mår den bra. men för att han inte skulle få tag på fler så tog jag alla mina kycklingar och allt annat som jag hade att göra med. och la det på en höjd på ca 1m för där nåde han inte.

sen har jag inte vart med om så mycket mer ska kolla på familjen annorlunda nu tänkte jag. sen ska jag sova men tuvär så är inte jonte här så jag får sova själv.

Kommentarer
Postat av: saraaaaaaaaaaaaaaaa

hahaha stackars kyklingen, vem betalar dens psykolog räkning??

2009-03-20 @ 16:13:49
URL: http://sariih.blogg.se/
Postat av: anna

ja jag tyckte oxå fett synd om den ja du det fick jag gö eller jag fick trösta och vi satt och pratade i flera timmar om den hämska övergrepet

2009-03-20 @ 18:58:01
URL: http://carlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0