snöööö

ååååååå det snööar och det har snöat hela dagen. anna älskar snö. jag måste va den enda 21 eller vänta jag är 22 eller ja en enda i min ålder som fortfarande blir jätte glad över att det snöar. haha frågade min pappa om vart min pulka va och han bara garvade och sa att han inte viste det. han trode att den va död. men det tror inte jag bara för att jag vet att jag och sara åkte pulka bakom diamant och det va inte så länge sen. det är bara det att han inte orkar leta. lata gubbe. men nej jag vill typ bara gå ut och göra en snöängel åka pulka och bara ha jätte kul. hmmm vi hade pulka dag i stallet förut haha typ jag och sara var först up i backen och typ körde över allt och alla det va kul. sen så grillade vi korv det va typ tändvätska (eller vad man nu har för att få eld på en grill) på allt inklusive korvarna men det blev bara lite mer smak haha ingen som klagade i alla fall. och ingen som blev magsjuk inte vad vi vet i alla fall. och ja gick och luktade på den hela vägen till baken. det luktar ju såååå gott. men vi i us är och förblir inga grillmästare för det går åt jävligt mycket tändvätska.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Anna!

Vad gör du nuförtiden? Jobbar du på Synsam eller?

Ang. fiolen, ja vi är nog kanske världens bästa fiolspelare skulle jag tippa :D



2009-03-11 @ 20:48:09
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: saraaaaaaaaaaaaaaaa

hahaha :D jaaa pulka for life!!!

2009-03-18 @ 19:24:17
URL: http://sariih.blogg.se/
Postat av: anna

haha ja men typ:D

2009-03-18 @ 21:54:34
URL: http://carlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0