1maj

japp idag ska man ut och demostrera eller inte. nej idag så har jag sovit som en sten först innan jag blev väck av att en isbit kom och kröp ner hehe. sen så somnade jag om och vaknade sen utvilad och glad. har inte gjort så mycket ätit glass och vinkat av jonathan. för han ska hem och jobba. sen så va jag ute sprang 5 km. asså det kändes mycket värre och springa 5km är 4km. eller så beror det på att den banan går mer upp och ner som ett dragspel. men det är inte så jobbigt i benen det är mer jobbigt i andningen typ jag får typ ont i hjärtat och lungorna. tror att det beror på att jag är sååå otroligt otränad. man säger att uch jag har så dåligt flås men det kan ju inte jag ha för jag flåsar som att jag håller på och dö. sen så ska jag inte gö så mycket mer för i morgorn ska jag hjälpa lena och flytta. det är alltid lika kul och hjälpa till när folk ska flytta eller inte. bära och släpa tills djävulen löser av en.

ska försöka och springa lite oftare nu så att man kankse orkar springa dom där kilometrarna sen hehe. ska nog springa i morgon och på söndag och så ofta jag kan och hinner fram till vårruset. och om jag kan få upp flåset så kan man ju fortsätta och springa så kankse man slipper och bada i vassen i år hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0