australia

kollade på australia asså filmen inte nån tråkigt domukentär. nej men det va bra men lååång som fan. men det va bra fast den kunde ha tagit slut flera gånger men nej då va det en och en halv timme kvar hehe. men tro det eller ej jag höll mej vaken hela filmen. helt otroligt. fast innan kollade vi på hockey vm och det gick ju bra eller inte. nej jag klarade av och kolla första halvleken och sen halva den andra sen bör jag kanal när det blev 2-0 till canada. sen flippade jag över och då stod det 3-0 till canada. då blev det inte enns bättre av att byta kanal utom jag satte på filmen. hehe jag klarar inte av hockey eller nån gren när det går dåligt för sverige. men specielt inte hockey. för det tycker jag är kul och kolla på. det händer lite i alla fall lite blod svett och tårar. fast det sög igår när sverige förlorade fy fan. nej då blev det film i stället och det va tur. då blev jag på lite bättre humör. asså om man ska kolla på den filmen så måste man börja tidigt gärna mitt på dagen för den är typ 3timmar lång. man måste ha tillräckligt med popcorn eller nötter och så nått och dricka. och så måste man va berädd på kisspauser. och det viktigaste ut av allt man ska inte va trött eller känna sig seg för då kommer du garanterat somna och missa halva filmen. och så är det bra och ha penna och papper och skriva ner vad folk heter och hur dom ser ut för den kan va lite små rörig och komma ihåg vem det nu va. annars va den bra hehe.

nu snart så ska vi göra oss i ordning för att åka till bolaget i haninge och sen göra oss fina för att åka till märsta. för där bor nån kompis till jonte som vi ska hälsa på. trevligt trevligt. men som vanligt har jag INGENTING och ha på  mej. det är typ fullt i garderoben men ingenting som är snyggt eller bra eller så har man tröttnat på det. men jag ska nog försöka och hitta nått. vi ska ju inte på nån bal presic:)

Kommentarer
Postat av: malin

neh men precis, dem kan fan komma på allt som man inte ens trodde existerade

2009-05-09 @ 14:06:33
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Camilla

visst e den BRA :) tycker jag ialla fall :)

2009-05-09 @ 17:53:30
URL: http://engstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0