det är bara och börja om

idag så ska jag på studens skiva. det är på mickans och sofie och ja alla andras som oxå går på bondeskolan som jag själv gick på. så det är bara och börja om hehe. sen är det skiva på onsdag oxå så det blir en rolig vecka. men det är lite tråkigt oxå för älskling ska inte följa med så det är synd. men vi ses i morgorn och det är bra. har fortfarande ont i kroppen efter flytten. det gör ont bara jag tar på armarna. och bara för att få klaga lite å har jag ont i båda menen både när jag tar och rör på mej båda fötterna. sen i ryggen och i nackan när jag rör huvudet. sen i båda armarna både när jag böjer och när jag tar. så trapper ner är inte och tala om får typ trycka på barnvagnsplingan när jag ska gå av bussen för att det gör så ont. men vad gör man inte.

sen så har det nog inte hänt så mycket mer i mitt liv har jobbat och slitit idag och i morgorn ska jag på nån kusr på morgornen jippi eller inte. nej men den va bara i en och en halvtimme så det kan man stå ut. sen ska man till jobbet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0