flytten

ja just nu så känner jag mer typ halft död. bara öfr att jag hjälpte syrran och flytta fy fan säger jag bara. jag började med och gå upp vid halv sju för at åka till ösmo. när jag kom hem så satt dom och åt frukost så jag åt lite oxå hade inte ätit nått. sen gick jag ut med hampadus och sen va det bara och bära och bära och bära ganska så mycket till. och dom bode på andra våningen så det va fyra trapper som allt skulle släpas upp på oxå. uch efter ett tag så va det jävligt tungt. och sängen ska vi inte tala om. fy fan den va hämsk jag trodde att jag typ skulle dö. men det gjorde jag inte. nej det är tur att man inte flyttar så ofta. sen så drack vi vin och gick sen ut på nån lokalpub. sen åkte jag hem och sov. och vaknade av att älskling kom hem till mej. så sov vi lite till och sen så va vi och åt pizza. och sen så åkte han till jobbet.

ja sen har jag inte gjort så mycket mer i helgen. ska jobba i morgon och hela veckan som vanligt jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0