idag igen

japp tro det eller ej men jag spang idag oxå. och det känns fan bra så nu jävlar ska jag chocka alla när jag kommer till stranden. från valross till lite mindre valross. hehe och jag kanske kan gå ner nått gram oxå. och det skulle ju aldrig skada. nej men det känns ganska bra och springa nu eller så är det bara psykiskt jag tror det men ändå, asså jag andas och flåsar fortfarande som att jag ska dö men kankse inte så att det känns som att jag ska dö. men det är ju fortfarande jobbigt men ändå inte riktigt så jobbigt som det va första gången hehe. och sen när jag kom hem så åt jag SUSHI. finns det nått godare än det hmmm tror fan inte det. jag bara älskar det åååå det är såååå gott hehe.

igår så va jag med jonte vi va hemma hos honom och kollade på tv och mös i soffan myssigt. sen så åkte jag buss från honom och den går 07:00 jippi. hehe det är bara och tvinga sig upp och sen fortsätta och sova på bussen. men det är ingen fara man ska ju ändå upp och det spelar ingen roll omman går upp vid sex eller nio man är ändå lika trött. eller så är det bara jag som är trött 24\7 hehe.

i morgorn ska jag jobba mellan 10-15 så det är ju assa lungt hehe värsta halvdan. sen ska jag hem till jonte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0