jobbat

ja idag har jag inte gjort sådär jätte mycket första så jobbade jag till 16:00 och det gick bara bra sålde en del solisar så det va kul:) det är kul och visa solgasögon när dom köper några. sen efter det så åkte vi till pia där kasper och vinzent va så jag lekte lite med kasper sen så skulle vi kollar på dom tavlor som inte kurre ville ha. jag valde en med båtar på den van fin tyckte jag. sen så åkte jag hem. eller ja asså jag åkte med mamma så jag behövde inte åka buss. sen så va det ut och springa och ja det va lika jobbigt som vanligt. men det är samtidigt skönt för det är bara och försöka och ta i. så att man nångång slipper och se ut som en blek-fet-bad-val. sen så åkte jag till jonte eller ja jag duschade ju så klart innan. och nu är jag hör hos jonte och kollar på tv.

har vunnit grejer på tradera oxå så det va kul hehe. det jag vann va ett par chanel örhängen och en fendi väska. så då blev jag glad



väskan


örhängerna



tavlan som jag fick av kurre



och om det är nån som kan tyda vad det står så är det i alla fall han som har gjort tavlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0