partyyyy

ja vad har hänt sens jag skrev hmmm typ en hel del. jag va ledig i torsdags och fredags så det va skönt. i tosrdags så va jag med jonte vi typ bara tog det lugnt och va ute och gick en sväng. sen så på kvällen så drack vi typ bara lite vin. sen på fredagen så åkte vi in till stan för att jonte skulle klippa sig och sen så åt vi en jättttte god sallad på centralen jag typ bara älskar den. sen så gick vi på bolaget och köpte lite. sen åkte vi hem och bara tog det lugnt och typ drack lite drinkar och sånt. alltid lika gott när jonte fixar drinkar. sen på lördagen så va vi på fest hemma hos cillan. det va kul eller ja i början så stod typ vi mest och bara pratade med varan men sennär man har drukigt lite mer och börjar och prata med andra så bli det mycket roligare. nej men det va jätte trevligt. och min älskling skötte sig exemplariskt. han va lite nervös innan men det gick hur bra som hälst. och det är sååå skönt och inte va hemma hos sig själv och slippa städa efter alla andra. bara dra där ifrån när man ill och slippe vakna på morgonen och man bara känner hur det stinker öl och hur man fastnar med strumpan i typ en intorkad öl fläck. man ba jipppi. nej det är fan guld och åka till andra. och så slipper man va rädd för att folk ska ta sönder allt man äger och har. och idag så har vi bara sofftat. och jag har syndat genom att äta en kebabtallrik. men det va såååå länge sen och jag kände för nått sånt. men jag har gjort sallad till nästa vecka så jag får banta bort det då:).

men nu har min älskling åkte:( så jag är själv och så ska man jobba hela nästa vecka inte så där jätte kul men det är så det är.

Kommentarer
Postat av: Jonte

hehe ja alla köksluckor kunde vara lugna den här gången:P

2009-05-25 @ 12:04:10
Postat av: anna

haha ja alla fick leva:)

2009-05-25 @ 22:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0