tråkigt

ja jag har sååå tråkigt just nn. finns typ ingenting och gö. idag har jag jobbat och det gick bra. jobbade inte så länge bara till tre så då är det ju assa lugnt. sen så va det bara och börja min resa till rimbo. så nu är jag här hos jonte och väntar på att han ska komma hem från jobbet. sen ska vi äta. jag är typ assa hungrig men så onödigt och äta nånting innan. och sen ska vi kolla på melodifestivalen. fast den suger. det är bara en massa konstiga pissiga länder som man inte enns vet vart dom ligger som är med. och programledarna vill jag inte enns ta upp som suger ännu mer. tjejen är minst 2meter lång och han är max 1,50 så dom ser ju ut som helan och halvan. och så hållar han i henne hela tiden som om han va rädd att hon skulle rymma eller nått sånt. fan lixom skaffa koppel då. eller släpp taget i en sekund och se om hon kan stå själv. och dom läser allt innan till och är typ bara såååå otroligt dåliga. ungeför som om vi skulle ha carola dom programledare det skulle lixom bara inte gå. hon kan ju inte va naturlig nån gång. men man måste ju bara se det för att kunna klaga och gnata och säga att dom suger. och så är det med det.

sen händer inte så mycket mer. ska ut och springa i morgron hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0