en dag som alla andra dagar

ja idag va det tisdag och jag har jobbat. i morgon komemr jonte hit. då blir det mys och kolla på tv. jaggick till sågen idag så jag kände mej lite duktig men det va en kund som va sååå seg så vi kominte iväg fören vid kvart över sju så jag missade min buss med en ganska så tror marginal. så då fick jag ta en annan och då pallade jag inte och hoppa av och gå för den här bussen går förbi brandis. det gör inte den andra då måste jag ändå hoppa av och byta och då kan jag lika gärna gå hem. men som tur va så tog han att glasen skulle mörkna i solen. bäst för honom. för vi har en liten sporre för oss själva att vi ska försöka och sälja 70par glasögon med den behandlingen så bjuder dom på middag. och än då länge så ser det bra ut men det är en bit kvar. men vi kämpar på.

sen så ringde sussie mej oxå och undrare om jag kan ha hästen på lördag och det kunde jag. för jag tänkte ändå åka dit och då kan jag lika gärna rida oxå. kan ju blir kul det va ett tag sen jag red honomoch planen är.... så klart och rida ut. så om det är nån som har häst på lördag och tänkte rida ut så vill jag ha sällskap. P.S jag tänkte rida på morgonen... sen så tänkte jag kankse åka och hälsa på bea. och hälsa på hennes lilla bebis och se hur hon har det och så. sen så ska jag sova i ösmo för den på söndagen ska jag följa med sara när hon ska tävla. det är allsvenskan final på djursholm. och så klart hoppning så det ska bli kul. jag har skrivit ut startlistor och allt sånt. så då är det skönast och sova i ösmo så är det nära senoch så får man mat. hehe jag måste bara beställa vad det är jag vill ha:). nej det brukar oftast bli nått gott när jag kommer förbi och hälsar på.

och medans jag är hemma så ska mekonomen/speedy direkt det är lars. fixa med min bil. han ska byta till vinterdäck och så va det en hel roman med grejer som skulle göras. så han har lite tid på sig. personligen så tyckte jag att jag kunde ha lämnat den en måndag och hämtat den en annan måndag men det tyckte INTE han. för han tycker inte att det får plast med 5 bilar i en vecka på vår tomt. hehe men jag tyckte väl att min bil kunde stå på gatan. men ja nej det tyckte inte han så jag får lämna den bara över helgen så blir det nog bra. man får ju inte va så kläsen när det är gratis.

nej nu ska jag kolla på morden. ja inget lik i min garderob utom en serie som jennie sa va jäääättte bra så jag ska se om den är sååå otroligt glad.

men ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: sara

haha jahaja!

feting planeringen du har i helgen då, kommer du hinna andas?

haha kanon att du har skrivit ut startlistorna, hahaha det har inte ens jag gjort än :D



<3

2009-11-11 @ 19:36:41
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0