ett litet ljus i mörkret

10 saker du gjort i sommar

*jag har vart i danmark,
*jag har jobbat,
*jag har vart ledig i hela 4 veckor,
*jag har gått på hoppkurs,
*jag har badat,
*jag har fått jonte och bada,
*jag har fått mer än ett bottennapp dom få gånger jag har fiskat,
*jag har råkat köra emot rött,
*jag har åkte en jävla massa buss,
*jag har ätit men massa glasss.

9saker du önskar dej

*en egen häst,
*obegränsat med pengar,
*en ny/bra bil,
*ett hus,
*ett nytt liv,
*masssa nya märkes kläder,
*resor utomlands till ett varmt land,
*en slav som passar upp mej och lyder min minsta vink,
*en karrär i nått som jag kan tänkas och va bra på.

8saker inget vet

*min mormor dog vid 52 års ålder,
*jag och min syrra kar kommit så långt i vår terapi att vi kan umgås i samma rum utan att döda varan
*jag pratar med mej själv kankse lite för ofta
*jag frågar alltid mej själv om råd för då får jag alltid bäst svar
*jag klarar inte av och spela monopol
*jag klarar inte av om nån tuggar på papper jag får rysningar och kvällningar
*jag är urusel på och stava(fast det kanske alla redan vet)
*jag älskar när det är riktigt kallt och man har så myckt kläder på sig att man inte fryser och så ser man folk som står och huttrar.

7saker du saknar

*ponnytiden
*få heta att man är und och dum
*komma hem till pappas hemlagade mat
*mette-marit min gamla bil
*rida ut och skena på ängarna med sara och suede på pridde
*vad kul vi hade i stallet på sommrarna
*våran sommarstuga på muskö(hade vart kul och ha den kvar)

6saker du gör varge vecka

*rider
*jobbar
*är med jonte
*träffar min mamma(lite svårt och undvika henne när vi jobbar på samma jobb)
*åker buss
*sminkar mej och försöker och INTE shoppa en massa onödiga saker(men det är svårt när man bor i ett centrum)

5saker du har om 10 år

*en familj som jag älskar och som förhoppningsvis älskar mej
*ett jobb som jag trivs med
*en bra ekonomi
*ett hus
*en massa bra vänner

4av dina närmaste

*sara
*sussie
*bea
*jonte

3av dina fritidsintressen

*hästarna
*shoppppa
*kompisarna

2av dina bästa minnen

Ett är när vi va ute och tävlade med exit på rimbo, vi typ lastade vid 5 det va jävligt mörkt och tidigt. det va för långt och åka och det regnade hela dagen, inget ridhus som vi hittade utom fick rida ute. men det gick sjukt bra. jag kom trea i förklassen laget kom tvåa och jag kom trea inviduelt. trötta men glada kom vi hem. och ja bilen började och kocka i höjd med kaninerna i tunneln för det va köö. men vi kom hem.



detta är inte på rimbo men det är jag och exit

Mitt andra va när jag klarade mitt körkort. gud vad glad jag va. jag kände mej som den lyckligaste i världen typ:)


den du älskar mest

du betyder allt för mej


Kommentarer
Postat av: saraa

naaw vilken fin bild! :D

2009-11-24 @ 18:34:48
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0