fredag morgon

och jag är inte på jobbet utom jag är ledig. ledig på en fredag det är ganska så skönt. eller det är skönt. jag är hemma hos jonte fast han sover just nu och jag lyssnar på min ljudbok. den är sååå spänande. sen ska jag lyssna på en annan bok när den här är klar. sen när jonte har vaknat så ska vi åka och handla. måste ha mat ikväll. hmm ja igår så jobbade jag och det har inte hänt så mycket på jobbet jag trir att dom flesta kunderna va snälla. sen så har jag köpt lite julklappar. lika bra och handla dom nu så att man slipper gö det när det är caos i centrum. det pallar man inte så därför handlar jag dom innan.

och ikväll så är det idol och det är tema kärlek tror jag. det blir nog spännande hehe.

nej nu ska jag försöka och se om jonte lever

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0