helgen

ja i helgen så va jag med törnrosa:). och ja vi gjorde inte så mycket kollade på film och sånt. vi såg bland annat en film som hete marley och jag. den va bra men jättttte sorglig. det slutade med att hunden dog. och jag brukar inte va så blödig men jag grät och satt och snufftade. till och med jonte tyckte att det va sorglig fasten att han påstod att han krockade med en fluga och att den låg och iriterade i ögat och att han inte lyckades klia ut den. sen kollade vi på johan falk filmerna eller ja den sista och den om leo gaut jätttte bra båda två jag bara älskar dom filmerna och nu har jag sett alla. på fredan så åt vi våfflor gott. och för att inte riskera att gå ner ett gram så åt vi hemgjord pizza på lördagen men den va inte så god. uch jag mådde så dålig efteråt både av smaken och ut av lukten. annars så har helgen vart bra.

nu är jag hemma och har gjort mat till tre dagar det blir sallad som vanligt. fan det måste ju och gå ner i vikt nångång. om inte i detta liv så kanske i nått annat:). så har jag lyssnat klart på min ljudbok oxå och den va bra. men nu ska jag lyssna på en annan som jag har hört är bra.

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0