oskyldigt dömd

kollar på oskyldigt dömd nu eller ja det har ju precis börjat. jag vaknade av att jonte ringde vilket va ju ganska så tur så att man kom upp nångång. så jag tvingade mej upp och gick till sågen. jag gick även hem sen från gudö så idag fick mitt fläsk lite motion i alla fall. ska försöka och gå i morgon oxå. men i alla fall. nu så har jag duschat och ätit min soppa och en avokado. men uch jag mår lite illa nu typ som att jag håller på och bli sjuk. för jag fryser ja då mer än vanligt. och jag har int i huvudet och känner mej trött och mår lite illa. så jag ska nog försöka och lägga mej tidigt idag. ja så får vi se hur det går man tanken är i alla fall god.

senhar jag jobbat idag och det gick bara bra. hade en utlämning idag och han va jätte duktig det är sååå skönt när dom gör som man säger och lyssnar och inte blinkar för då går det så bra. annars så har jag inte gjort så mycket mer idag. va på bibblan oxå för att kolla om dom hade en bok som jag vill läsa men det hade dom inte så jag fick köpa den. men den kostade typ bara 39kr så det är ju lugnt hehe.

sen så kan jag oxå medela att jag köpte den svarta glitter klänningen och den kom igår och jag blev jätte nöjd den va så fin och glittrig så. så nu väntar jag bara på att gå på party:).

annars så händer det inte så mycket roligt ska jobba i morgon och på fredag oxå sen är det helg. och på helgen ska jag och jonte spela bowling och jag ska spöa honom sååå fet.

men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: saraaaaaa

haha wiiie!!

du! du måste vara med på en hoppkurs med mig i jul!

Man kan anmäla sig på måndag, och jag har tjatat på åsnan att ha en till oss hästisar.



!!! :)

2009-11-05 @ 07:55:21
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0