ösmo

ja idag så är jag i ösmo. klockan ringde 07:00 och det regnade jippi. jag som hade tänkt och rida ut det är ju inge kul om det regnar. men jag åkte till stallet och va där vid typ 8 tiden. jag har ju hört att morgon stund ska ha en liten guldklimp i mun. jag hade det inte. men jag red innan lektionerna så att man har det gjort. det gick faxist bra. han va lite stel i början men sen gick det bättre. han är ju inte helt lätt och rida den där hästen. sen så fick han gå ut i hagen och det va bara det roliga kvar.... mockning. men dte är ju inte jobbigt när det bara är en häst. sen så hängde jag runt och snackade med typ alla. hjälpte sara och lisa när dom skulle rida över bommar. och sen åkte jag hem till mina föräldrar i ösmo. och nu sitter jag här och skriver. eller ja bloggar som det kanske heter.


ingen är som väntans tider.. och just nu så väntar jag på att få mat. jag är såååå hungrig. och det är alltid då som man tycker att det tar sån tid. men tids nog så är den förhoppningsvis klar. det skulle va nått kött med nått till. jag sa hmmm det svar. men det brukar oftast va gott.

men nu ska jag dra och sätta mej vid köksbordet i hopp om att få maaaatttt snart

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0