söndag=bakis dag

hehe så är det typ alltid på söndagar. söndagar är typ den officiella bakis dagen. den dag som man bara vil gröva ner sig i en lövhög och aldrig komma upp. den dag som man vaknar och det är som att typ igelkottar har haft party i ens hals och mun så att man är såååå torrr att man skulle kunna dö för ett glasvatten( om man va naturligtvis för trött när man kom hem för att ställa fram ett glas vatten). man får va glad om man tog av tog kläderna och linserna. det är oxå den dagen som man är mest sugen på cola. och det är naturligt den dagen som man garanterat INTE har nån cola hemma. och det är oxå den dagen som man är osm minst sugen på en öl eller med nått som inehåller alkohol. och det är oxå den dagen som man säger jag ska aldrig mer dricka. den är oxå den dagen som man upptäcker alla blåmärken och allt som man har plockat med sig hem. typ skyltar och en fin sten och allt sånt skitt som man bara slänger. och det är oxå den dagen som man är sååå sugen på en pizzza eller nått annat onyttigt.

så vad tar vi för lärdom av detta.... ingenting men än att nästa helg så börjar det om igen.

-våga vägra sista ölen.

ja men i alla fall nu fattar nog vad jag menar. men igår så va vi ute med en kompis till jonte. först så va vi på gamla stan sen så gick vi till horgatan(malmskillnadsgatan) där det låg nån jättttte trång krog. och dom hade nått live band som spelade längst inne i hörnet. och sen så spelade dom typ ryssk mysik eller nått sånt. så det va bara och ta upp armarna och ut med benen i en dans och överdriva alla rörelser. och till och med jonte dansade. ja jag vet det är otroligt men sant. fast ja han va ju inte nykter men han dansade och bara det är värt en applåd. sen så drog vi där ifån och hem. det första jonte gör när han hoppar av bussen i brandbergen är att kasta sig ner på marken och plocka upp en pinne. och det va ingen liten pinne utom det va en gåstav. och hur fan kom den pinnen dit. det finns knappt några träd där så nån måste ha släpat dit den och nu släpade jonte med den hem till mej. jag förstökte och ta den för att knäcka den på mitten men han höll i den som om den vore gjord av guld. och jag försökte säga att nej du får inte släppa in den där pinnen i min lägenhet och nej jonte du är ingen hund så du får inte ha den i min längenhet. men ja nu när jag vaknade vad står då i min lägenhet jo pinnen. den fick följa med in på nåder. den skulle stå i ett hörn och inte ligga i sängen.

så ja igår va det kul jag missade körslaget bara men det går ju och se i repris:)

men idag blir en lugn dag....

men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: saraaaaaa

haha ja, klart att det finns plats på söndag om du vill hänga på! :)



hahahahahhaha ja akta dig för konstiga krogar! och JA, MÄN ÄR KONSTIGA !!

2009-11-08 @ 19:44:39
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0