vad har anna gjort idag

ja min dag började med att jag gick upp vid typ nio och så tog jag det lite lugnt. sen gick jag ner till ica för att jag skulle köpa lunch till veckan och för att jag skulle köpa knäckebröd som jag ska åta till frukost i morgon. men jag kom hem med allt utom just knäckebröd. suck såå typiskt. men jag pallade inte gå ner igen. men innan jag gick in på ica så va det nått litet jippo i centrum så jag fick glögg och pepparkaka gott:). och jag stod och snackade lite med en tjej och efter ett tag så frågade hon om jag hade fyllt 18 och jag ba eee ja jag är 23 hon ba hehe oj då. men det är lugnt jag ser ändå ut som 12 eller nja nu kankse jag har blivit 14 hehe. men det har många bra sidor oxå. när jag är 40 så kanske jag ser ut som 30.

sen efter mitt ica besök så åkte jag och tankade min bil för den typ skrek efter bensin. tur att det är nerförsbacka till jetstationen. sen så började jag och städa. och då va det stoor städning. göra rent toa, handfat, badkar, fönster ja allt. sen så dammsuga hela lägenheten bädda om och rent. och så skulle jag gö rent handfatet och ta bort den där där allt sammlas. så jag tog fram hink och ställde under och det ran bara vatten och det va inte ens en massa hår ingenting det va så rent. det va en sån besvikelse. jag hade vantar och allt på så va det ingenting. jag har ändå bott där i två år och har inte gjort rent det nångång men det va ingenting där.

sen så har jag gjort lunch det blir kyckling med fetaost och sallad. ååå det är såå gott.

efter städningen så va det dax för julpynt. det va upp på stol och gräva vad kan vi ha. allt som såg lite juligt ut kom fram. så bort med alla kaktusar och fram med tomtar stjärnor och änglaspel. så nu är det julfint här hemma. det blir så mycket ljusare och mysigare.

         




lite ut av mitt julpynt.

men ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: Camilla

när man har fått upp sina snögubbar som ska hänga i fönstret tror du att jag kan få ström till dem då? suck be min far fixa det imrogon eller ja komma på en lösning så kan jag fixa det själv, nä nu måste jag sova e suuuper trött god natt!

2009-11-29 @ 00:31:13
URL: http://engstrom.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0