dra

nej nu ska jag snart ta och dra men tänkte bara lägga upp en bild på vad jag ska ha på mej när jag ska ner till landet. och ja ridstövlarna är på för man vet aldrig när asfalten tar slut och man får simma sig igenom en lerpöl;)


tröja:H&M
stickad kläning:H&M
skärp: Tiger of Sweden
leggins:gina
ridstrumpor:H&M
stövlar:esprit
smycken:efva attling


ja det va det. och så ska jag så klart ha min dkny handväska. åå den har jag ju inte tagit kort på det får jag ju ta och gö.
här är den:)



åååååå jävla bajs sl ersättningbuss. bäst för dom att dom tar motorvägen och inte nån sitsersaitsing väg typ förbi stora vika eller nått sånt där luffar plats. och jag får inte glöma och ta med min bok så att jag har nått och läsa. här kommer lite mer bilder som jag tog.




haha den här sista bilden ser jag ut som en grekisk gudinna eller nått sånt för att jag är såååå vit



men ska dra typ snart men ha det sååå bäst


Kommentarer
Postat av: saraaaaaa

haha fett roligt inlägg ! mer sånt! :D

ha det så roligt och glöm inte att ta med snorkel och simfötter för det ska säkert regna ikväll (behöver inte kolla vädret, vi bor i sverige, det är lixom en självklarhet) ! haha

2009-10-17 @ 18:30:49
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0