god morgon

eller morgon och morgon typ en bit efter morgon. men jag är i alla fall uppe och har duschat nu ska jag äta lite frukost min kaffelatte och en avokado mm ska bli gott. sen ska jag gö mej i ordning för att åka till nynäs och fika. ja odm har ju bara två eller ett café så det blir inte så svårt och välja hehe.

har även tänkt jätte myket på vad min nya bil ska heta. den andra hette ju mette-marit efter den norska prinssesan vet inte om man ska spåna vidare i det men jag har inte hittat nått bra för hennes man heter haakon magnus och hennes barn heter sverre magnus. och ja det måste va ett pojknamn för den här bilen är ingen tjej. men jag vet inte om jag tycker att dom är så bra. jag har kommit på några namn. hehe och det skulle va kul om det är två namn som är helt oppasande tillsammans och ett tjej och ett killnamn är oxå kul.
dom har har kommit på är:
rut-ragnar
inga-bert
nils-ester
gert-sören
britta-bengt (fast det är för likt britt-gösta)
karl-alfred

för jag vill ju ha gammla namn. men jag ska tänka vidare hehe.

men är det nån som kommer på nått bra och klockrent så skriv det.
här är den



men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0