ica

japp nu har jag precis vart ner till ica en sväng. hehe och ja jag går hellre typ en kilometer extra bara för att handla på ica. jobba på min bonus. och så tycker jag mycket bättre om ica man hittar vet vart allt står och jag tycker att dom ha bra sortiment. jag typ hatar lidl uch säger jag bara. allt står huller om buller det är bara turkar där och genomsnitsåldern är på typ 15 på dom som jäbbar där. bandet innan är typ hur långt som hälst och bandet efter är super kort. man får typ be kaskörskan packa ner i en påse. nej jag har bara vart inne i en lidl affär ett få tal gånger. nej ica ska det va.

men i alla fall jag va där nere och köpte gurka,paprika och mini morätter, filmjölk och dipp. här är det inget gräddfil utom det är filmjölk som gäller. och så såklart mitt älskade naturgodis. åååå jag älskar naturgodis det är såååå gott. så nu ska jag kolla på nån bra film och äta mina grönsaker och mitt naturgodis:)

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0