jetset

ja idag så va det måndag igen..jippi. fattar inte varför det är så stor skillnad på just måndagar och fredagar. måndag känns så hämska det är såååå drygt och man är på dåligt humör och man bara vill hem. medans fredagar känns så bra och det känns som att man skulle kunna stanna hur länge som hälst. men i alla fall nu är måndagen här eller den är snarare över. men det kommer ju flera.

men idag så red jag jetset och det va kul. han är mysig och rida. bara man får fram honom i början så går det bra sen. man får tänka lite solvalla och täby. men sen så går det hur bra som hälst. det är så skönt och rida en häst som kan allt och som man kan konsentrera sig lite mer hur man sitter och inte bara bråka för att få hästen och jobba och kanske kröka lite på nacken. så man kan konsentrera sig på övningen och allt sånt. men samtidigt så är han ju lite lat oxå så man får ju va på honom att han ska jobba men han är ju inte så svår.

sen idag har jag inte gjort så mycket mer bara jobbat och allt sånt. gjort lite terapiarbete. sen så nu är jag hemma och jag är typ såååå trött. ska ta och sova nu

men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0