ont i mitt öra

jag har haft ont i örat ett tag. eller ja örat och örat. snarare i ett hål där jag har örhänge i. och det är den som är längs ut på vänsteröra. det har kliat och nu så har et känts lite svullet och så gjorde det lite ont. det va ju typ flera år sen jag tog det så det tyckte jag va lite konstigt. men oftast när det känns så så är det smuts eller nått annat sånt som ligger och skaver. och det är originalet som sitter i så det har suttit där bra länge. så jag tog bort det för att gö rent det. och ser att det har lossnat lite ut av lacken så det har typ börjat och rosta. hmmm inte så bra och trevligt tänker jag. örhänget va ju lite grönt och äckligt. och örat känns ju lite svullet. så jag ställer mej vid spegeln och trycker och klämmer lite vid hålet och ut kommer det jätttte mycket grönt och äkligt var. och det tog typ aldrig slut. men sen när det tog slut så satte jag tillbaka örhänget igen. hehe kanske inte det smartaste men vafan det är bara ett öra. men jag får väl kanske byta jag har ju en massa som jag kan byta till. annars så får jag gö som jag gjorde förut när jag hade tagit hål i örat. eller ja i den där grejen som sitter mera i örat. och det blev jättte infekterat och började och blöda. då tog jag ut pluppen och för att det inte skulle växa igen så satte jag ståltråd och gjorde en ring av det. så hade jag så i några år hehe. jag tänkte att ståltråd är nog bar det rostar i alla fall inte. och det gick ju bra.

sen har jag inte gjort så mycket mer jag har typ städat idag på jobbet för det va min vecka. heheh vi har olika städveckor ett schema som rullar. så den här veckan va det min tur och ja om jag får säga det själv så tyckte jag att det blev rent och fint.

sen så har jag bara jobbat och kollat på avenyn och nu ska jag nog kolla på svenska hollywood fruar. jag tycker att det är lite kul och titta på. alla typ hatar anna anka men jag tycker att hon är lite rolig. hon är inte blyg i alla fall och det är skönt. nej hon säger vad hon tycker och det är bra. sen har hon lite konstiga åsikter om vissa saker men det är ju hennes åsikt inte allas.

men nu ska jag kolla på det men ha det så bäst

Kommentarer
Postat av: saraaa

haha! ja, jag är KÄR i hon mariah. hahahah såååå blåst herrrrregud!

2009-10-07 @ 20:05:59
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0