stallet

japp nu har jag kommit hem från stallet. måste ju erkänna att det är jävligt drygt utan bil. den där timmen gör skillnad. men det är bara några veckor kvar sen har jag bil igen:). men idag va det hoppning på lektionen och det är ju alltid kul. det gick bra. jag red på viola och hon va pigg och glad. men hon hade som nått litet tiks att hon knyckte till med huvudet efter hindret typ i landningen. det blev bättre efter ett tag men hon hade det fortfarande. och jag försökte och inte ta i henne typ överdrivet med eftergift men nångång så måste man ju svänga hehe. men annars så gick det bra hon va glad över att få hoppa. sen så åkte jag ju hem och lästa min bok. ååå den är sååå spännande man vill bara läsa och läsa och aldrig slute. men ja man måste ju nån gång.

sen har jag duschat och drukigt min drick smoothie. det blev min middag:). men den är god. och nu funderar jag på och jag ska ta och sova snart är sååå himmmla himmmmla trött hehe.

det är drygt med att komma hem så sent man orkar ju inte gö nått annat än att duscha och sen typ gå och lägga sig. 

hmmm eller om jag ska läsa lite ur min bok.

nej anna klockan är över tolv det va sängdax för länge sedan. det är bäst att jag går och lägger mej så att jag är någerlunda pigg i morgon:)

ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0