bubblan

jaaa idag fick jag rida min favo bubblan åå jag tycker att hon är så fin och mysig som em stor cliffen i hans glans dagar:). nej men det kändes bra idag hon va fin och duktig sprang lagom fort. vi gjorde lite skänkelvikningar och sånt på trekvartslingen typ sicksak och det gick bra det går ju så jävla fort. så man hinner ju typ knappt ratta om men det är ju det som är meningen. dom småå hjälperna som man måste öva på och all bli snabbare i sina hjälper så att man inte är som nån gammal gumma. men ibladn kommer baken lite före men det är för att jag inte hinner få henne helt rak innan jag börjar flytta åt andra hållet. men jag jobbade på och tyckte att det gick bättre emot slutet:).

jag har öven vunnit en tröja på tradera en koola anna. ja jag vet jag måste sluta nu innan jag (är) en shoppaholic. men det är ju sååå kul.

men aja såhär ser den ut



men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: Elli

Haha! Man ska inte titta på tradera alls! Tittar man så bara MÅSTE man ju köpa :P

2010-04-27 @ 08:49:41
URL: http://ellimedtva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0