en fundering

jag har kommit in i funderingarnas värld idag. eller inte bara idag utom en tid. jag hade en vän när jag va liten. det va typ 93.(den som är bra på matte kan ju räkna ut hur liten jag va då) men jag vet att det va runt 93 för jag kollade i en skolkatalog och då va hon med. hon hette lova eller jag hoppas att hon fortfarande heter det. hon bodde på vår gata typ nästan grannar med oss. bara ett hus emellan. och vi lekte jätte mycket kommer jag ihåg och hade jätte kul. sen en dag så va dom bara borta. det va under ett lov så vi trodde att dom hade åkt på semester. men det blev en väldigt lång semester för dom kom aldrig tillbaka. och hon kom inte till skolan sen eller när den började utom hela familjen va borta. dom hade bara dragit. det konstiga va oxå att alla möbler stod kvar till och med en skål med popcorn på vardagsrums bordet. men familjen va borta och med det så va lova borta.

jag har funderat länge till och från vart dom tog vägen. vad hände med lova. vart är hon nu. och alla såna tankar. det skulle va så kul och hitta henne igen och fråga hur det är och vad det va som hände. jag har kollat på facebook men hon finns inte med.

men nångång så kankse jag hittar henne och får svar:).

tillsdess så får jag fundera på

men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: Anonym

säger bara en sak, Spårlöst anna! spårlöst! haha..

nej men shit va läskigt :O

2010-04-12 @ 12:10:31
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0