god morgon

ja nu är jag uppe och jag ska ta bussen till bussen:). men jag va uppe lika tidigt som om jag skulle gå. men jag pallade inte gå idag efter som jag ska till jonte och har lite packning då. men efter som jag va uppe tididgt så hinner jag skriva lite. ja jonte kom inte hem till mej igår utom han åkte till rimbo men det va ju smartas. hehe men det är närmare till mej från globen;). men jag ska ta med mina kokosbollar idag se om her kräsen jag äter bara om det är chockladbollar tycker om dom. annars så får jag ju jätte många för mej själv:). har lovat bort en till mamma oxå. det va för att jag fick låna eller fick jag den. jag tror att jag fick den men aja. i alla fall jag fick en liten mal eller vad det heter så att jag kunde mala mandlarna. hetter det verkligen mal. hmm måste jag ta reda på. jo för det står ju malda mandlar så måste ju den oxå heta nått sånt. men aja.

vad händer idag då jooo åååå massören lena kommer till oss åååå jag längtar redan. det är ju bara såååå skönt.

men oj vad klockan blev mycket jag måste ju typ gå snart men ha det sååå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0