ja juste

det kom jag ju på att jag skulle skriva oxå. för när jag och jonte va inne i stan i lördags så såg jag en uteliggare som satt och tigde pengar( inget konstigt med det). men det konstiga va att han satt och åt jordgubbar. eee okej tänkte anna. eller först så tänkte jag inte på det men sen började jag och tänka på det. jordgubbar är fan assa dyra. kollade på ica och för en liten plastförpackning(en sån som han åt) kostade typ 15kr och det är typ 10 jordgubbar i den. det fattas bara att han sitter där på dagarna dricker champanj och jordgubbar lossas och va fattig och åker sen hem i sin lamborghini till sin lyx villa ute på djursholm. typ som hon som satt på t-centralen och såg så jävla trashig sen gick hon och bytte om på en toa och kom ut i en minkpäls och åkte hem i sin porsche till en villa på typ lidingö. när hon dog så hade ju hon hur mycket stålar som hälst. fast hon hade ju barn och allt. haha typ hej mamma få se vad du har fått i hopp idag. nej men åter till min luffare. asså han får gärna sitta och äta oxfilé om han vill. jag tänker bara om jag va uteliggare så skulle fan inte jag ha råd och sitta och äta jordgubbar mitt i april(som absolut inte är jordgubbarnas månad). det är ju inte eller så att jordgubbar är såå mättande eller. nej lite skumt tycker nog jag.

men vad vet jag nästa gång man ser honom är väll han på stureplan och sprutar ut champanj:)

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0