ja juste

ja närj ag städade fick ju trixie (fast nu blir jag lite fundersam på om den inte hette dixie) men aja struntsamma. i alla fall nu trixie/dixie och cazmina åka i sopperna. dom har ståt i mitt skåp ja jag vet inte hur länge. väldigt länga. cazmina va marias (den vita) och trixie/dixie va min(den gröna). vi lekte med dom när vi va små. och jag va med på käpphäst tävlingar. sen när tävlingen va klar så stälde man bara in den i skåpet. men det va nå gång vi skulle ha tävlingar med dom och jag va med i us. så jag va med och höll i dom så va det nån som skulle låna den. så jag tog hem den och fixade till den lite. haha hur det nu är möjligt efter som den är grön och jätte ful men ändå. så skulle jag sen cykla med den till stallet. och hade den i en påse på styret kankse inte jätte smart. men jag klarade det jätte länge ända till grusvägen. sen pang så kom pinnen i ekrarna och det blev tvärnit och jag flög. min första tanke va hjälp hoppas ingen såg mej. min andra tanke va(efter ett tag) snälla kan inte nån ha set mej. för jag va som en knut med cykeln. men jag kom loss och till stallet:)hmmm jag undrar om det va den gången som min handbroms gick sönder eller om det va nån annan gång..

men det va min käpphäst story:)..

R.I.P cazmina och trixie/dixie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0