jobbat

ja idag så har jag jobbat. det va sista dan för carro. så det va lite sorgligt jag kommer ju och sakna henna. hon va en friskt fläkt bland oss gamlingar och vi som har möglat fast i ett hörn så kom hon som en friskt fläkt och blåste liv i en hehe:). nej hon va rolig. hon har fått jobb på synoptik i upplands-väsby och ja det bli ju en jävla skillnd för henne i resväg. det är ju nästa station så det är ju guld. men tråkigt för oss. men vi hade ändå inte kunnat erbjuda henne nått jobb hos oss.

men idag på jobbet har det vart så dött. så jag trodde att vi skulle mögla fast i varsin stol. så man fick typ resa på sig och röra sig lite för att inte stelna. vi provade lite solisar. och ja jag hittade ett par som jag tyckte om. eller det fanns många men den här fastnade jag lite extra för. men ja det finns alltid ett men. eller ja det finns två. det ena är att dom är ju lite dyra och det andra är den orange stenen jag vet inte vad jag tycker om den färgen. hmmmm men den finns ju i andra färger så jag får tänka lite.

här kommer lite bilder oxå:)










så frågan är orange sten hiss eller diss????

Kommentarer
Postat av: sara

jag tyckte dem var fina!!

2010-04-20 @ 09:51:24
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0