ledig

i morgon är jag ledig sååå skönt. jag måste och ska ut och springa ja om det inte spöregnar eller snöar för då är det inte så kul och springa. men annars så ska jag försöka och gö det. får se hur det känns kommer säkert va jättte jobbigt. men uch nu har jag såå ont i tanden. eller snarare i hela munnen jag håller ju på och få tänder och det är inte skönt. uch det gör jätte ont. jag är ju lite van med att ha ont i munnen efter flera års tandställning men det va ju ett tag sen jag hade den. så om man ska gämföra smärtan när jag hade tandställning och smärtan nu. så är smärtan nu ingenting så det är bara och stå ut.

det händer väll inte så mycket mer. kollar på lyxfällan just nu och sen ska jag nog kolla lite mer på tv och sen är det sängen som gäller. jag känner mej bara sååå trött och jag fattar inte varför. har lixom inte gjort nått för att jag ska va såå trött.

men nu har jag inte så mycket mer och skriva

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0