ledig

ja nu är jag ledig... skönt. och jag är ledig tills på tisdag. så det ska bli jätte skönt. jag ska ha hästen lite så jag får åka ner till stallet men det är ju bara skönt och kul. sen i morgon ska pappa komma i och vi ska försöka och få igång min bil. hmm ja det ska bli spännande och se hur det går. men jag hoppas att det kommer och gå bra. uch jag känner mej sååå trött. så jag ska borra nej mej under ett täcke snart och försöka och inte somna.

va hemma hos jonte igår oxå det va mysigt. vi hade ju inte sets på ett tag så man hade ju saknat honom lite. jag hade köpt godis till honom oxå så då blev han glad. hehe och ja jag hjälpte honom och äta upp det:).

jag va ute igår oxå och provflög med kvasten men ja det gick ... sådär kan man ju säga



men ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0