lördag

ja nu är det lördag och jag är ledig men ska jobba i morgon mindre kul. jonte jobbar oxå men han kommer ju hem sen. ja vad ska jag gö idag jag ska typ gå en sväng ska bara dricka upp mitt kaffe. sen ska jag ut och röra på fläsket. och ja mankanju inte säga att jonte slukade alla mina kokosbollar. men han sa inte att det va jätte äkligt eller han sa att den va god men han va sååå mätt så han orkade bara äta en och sen massa godis hmmm. jag tolkar det som att om det bara fast mina kokosbollar och ingenting alls och äta så skulle det gå men inte annars:). men det gör inte så mycket för dom smakar ju inte som vanliga kokosbollar. men så är det om man ska försöka och leva på den nyttiga sidan...

sen ska jag ner till ica och köpa lite mat. få se vad dte bli jag ska gö middag men jag tror att det blir nån sallad. men jonte önskade sig pasta i den så jag får nog köpa det till honom oxå. så att han bli glad.

men nu ska jag ta och sätta lite fart

men ha det såå bäst

avslutar med en sommarbild:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

å, ännu bättre att du hittade det där, då är det liksom bevisat att de är nyttigt ^^

säkrast att min syster får göra dem åt mig annars lär dem inte bli så goda som de låter, haha!

tack :D

2010-04-17 @ 14:54:12
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0