mot haninge

ja nu är jag redo för att åka till haninge för det är ju såå långt eller inte. men jag ska till stallet sen. och jag är fortfarande glad för att min bil startar så det blir bil idag. hehe känns nästan som när man tog körkort man ville bara ut och köra direkt och det gjorde jag oxå. jag hade en bil klar när jag kom hem med körkortet i hand:). men jag ska i alla fall till haninge nu och köpa mej en ny spring outfit. men jag vill ju inte att det ska kosta för mycket för jag vet inte hur mycket(lite) jag kommer och springa. menjag behöver i alla fall ett par spring byxer. eller vad det nu heter. sen ska jag till stallet och pussa på diamant. sen blir det hem hoppa in i duschen för sen kommer jonte hit. jag misstänker att han inte vill ha en puss av mer direkt efter att jag har pussat på diamant;). och jag ska fortsätta min borstning och min kampanj ta bort hår från diamant. och efter det så brukar vi va lika håriga:).

men ja nu ska jag ta och åka men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0