nu ÄR DET VÅR

japp nu är det verkligen VÅR. och det jag inte för att snön har börjat och töa eller för att det regnar i ställer för att snöa. eller för att folk har tunnare jackor på sig. eller för att snöbergen har förvandlats till döda haven. nej jag vet det för att nu startar min bil. japp nu har den vaknat ur sin idé. den behövde bara pappa lite morr i örat och bensin så vippps så startade den såå glatt så. och det va bäst för den. så nu är våren på g. och jag har en fungerande bil igen. måste bara åka och tanka innan jag ska bege mej nånstans:).

sen har jag vart ute och gått oxå. och det va varmt och skönt. goose jackan byttes ut till peak vår jackan. åå det är oxå så skönt och ha på sig nått tunt och inte frysa så mycket utom man kan gå sig varm och slippa släpa på en halv björn för att hålla sig varm.




måste ner till ica oxå och köpa lite päron... ja och lite annat oxå:)

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0