nu har jag gjort "nyttigt"godis

ja nu är jag klar med min bakning och jag har städat för det blir ju lika smutsigt som om en orkan har rört runt. typ kokos och nötter och ja allt överallt. men det gick ändå ganska så smidigt. och jag har provsmakat lite och jag tyckte att dom va goda. det är ju inte som riktiga kokosbollar men dom är nyttigare:). jonte är jut nu på match det är hockey djurgården emot hv71. men jag vet inte om han kommer hem till mej sen eller om han åker hem till rimbo. men ska skicka ett sms sen och kolla.

sen har jag inte gjort så mycket mer idag typ bara jobbat. och sen bakat och så måste jag packa för jag ska hem till jonte i morgon. men nu så kollar jag på ett program där det är en mamma som har 14barn och 8är tvillingar. ja jag vet inte om man ska skratta eller gråta. jag kan förstå att man älskar barn och vill ha många och att det inte va meningen att få 8 barn samtidigt. men ja hon har ju svårt med dom 6 hon hade redan innan och det blir ju inte bättre med 8 till. hon har ju gjort/fått alla genom konstgjord befruktning men hon hade en man men kännde inte att hon va kär i honom utom hon ville bara bli mamma. hmm ja jag vet inte vad man ska säga om det. det känns bara lite konstigt. hon vet ju vem donatorn är för det är en nära vänn till henne observera nära. hon pratar om honom som om hon har kollat på en snygg bil som hon vill ha. eller som hon har. hehe barnens manliga förebild är deras advokat som kommer på besök.

nej men nu ska jag sätta fart men ha det såå bäst.

Cashewsnötbollar



kokosbollarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0