nu så

ja nu så har jag köpte mej ett par spring byxer. det blev ett par nike lite leggins aktiga. dom va inte så dyra så jag tror att det va bra. jag va lite sugen på att ut oh springa idag men jag kom på att jag va tvungen och tvätta så det blev det i stället. jag har tagit hem typ två soppsäcker med ridkläder som behövdes tvätta och för att det inte skulle bli stående i hallen i typ 2veckor och lukta häst så a det bäst och ta tag i det direkt:).  så nu är det tvättat så det känns bra. har tvättat typ alla tröjer och sånt. ridbyxer jackor och benlindor. det är bara schabraken kvar men dom ska jag ta sen.

i morgon ska jag till stallet. det blir nog att åka med mamma dit och åka buss hem för jag ska inte rida utom bara fixa allt och pussa på honom.

men nu ska jag ta och kolla på tv men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: sara

haha fan vad jag älskar att komma in på din blogg när man inte har läst den på en vecka, det är huur mycket som helst och jätte mycket roliga bilder!



haha big love!!

2010-04-08 @ 14:32:06
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0