nyttigt???

jag tror fan inte att det är nyttigt och va ute och springa. jag sprang i fredags sen tänkte jag att jag skulle springa på lördan. men jag hade ju sån jävla träningsvärk så jag kom typ knappt upp ur sängen. så jag pallade inte ute och springa då. det va nog så lagom jobbigt och gå. och trappor uch trappor dom ska vi inte ens ta upp. upp gick bra men ner. nej jag funderade typ på och sätta mej på rumpan och åka ner:). eller typ rulla ner går ju oxå bra. på söndan så va det lite bättre men inte helt bra så det blev ingen springning då eller. och igår så kände jag när jag vaknade att jag hade lite ont i huvudet men tänkte inte så mycket mer på det. sen när jag kom till jobbet så sa bertil att han började och få lite ont i halsen. okej sa anna håll dej minst 2meter ifrån mej. men typ ett tag senare så tyckte nog jag oxå att jag hade ont i halsen. när jag kom hem från stallet så hade jag ont i både huvudet och halsen. och i morse så va det inte bättre. det va bara upp sätta på tevattnet hälla i honung och be till gud. för jag har inte tid,lust eller råd och bli sjuk. och lite ont i halsen har ju inte stoppat mej för.

men nu ska jag åka till jobbet snart

ja juste min klänning har kommit får ta kort på den sen och lägga upp.

men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha a fyfan för träningsverk, man blir heeeelt handikappad.

Det e bra pimpla te! maj är en viktig månad, inget man vill vara sjuk i !

2010-04-28 @ 07:34:48
URL: http://sariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0