ösmo

idag va jag i ösmo. jag tog bilen. det kändes lite konstigt typ ovant och lyxigt. det va bara och hoppain i bilen och åka. inte behöva tänka på tåg eller buss eller nått sånt. kändes lite konstigt oxå efter som jag inte har kört på ett tag. uch man blir typ osäker men så fort man kommit ut på vägen så kändes det hur bra som hälst:). så jag åkte ner till stallet och fixade med diamant.
han känner sig nog lite ensam för så fort jag kom in i boxen så typ kastade han sig med huvudet i man famn. och så vill han att man ska klappa och pussa på honom. så fort man försöker och ta sig ur hans famn för att ta av täcket så följer han efter med huvudet. men han är så sött. men jag hade inte tid och stå så länge för jag skulle hem. men jag han stå ett litet tag. sen så mockade jag och fixade allt. sen så borstade jag på honom. jag säger bara gud vad han fäller. helt sjukt. jag skulle börja borsta det va bara och släppa den iden och börja med skrapan. sen efter att man hade kört med den som en dåre. så kunde man börja och borsta.

men när man va klar så va man lika hårig som diamant:).

sen så åkte jag till mamma och pappa. där va lena och tommy. det va trevligt och det serverades mat. typ nått kött och potatisgratäng mycket gott. jag åt för mycket som vanligt;). sen va det glass som efterrätt. och jag va nykter efter som jag körde bil.

men nu är jag hemma och har pratat i telefon med jonte. känns bra att han kommer i morgon för jag saknar honom. vi har ju inte setts på ett par dar så då gör man ju det. men nu ska jag kolla lite på tv. i morgon ska jag till stallet ska borsta lite extra på diamant och så ska jag till haninge innan och köpa mej en ny springdräkt:).

kan va bra och ha till mitt nya liv.

min outfit va
skjortklänning från H&M
leggins från topeco











hehe diamant tappar lite hår



jonathan hade lite tråkigt och ritade denna teckning till mej:)



men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0