stegräknare

japp nu har jag köpt mej en stegräknare och den är ROSA och räknar inte bara steg utom hur långt jag har gått och länge jag har gått och hur många kalorier jag har gjort av med och det gillar vi.. jag gick hem från gudö och då blev det 6669steg och ca 300kcal. men när man tänker efter bara 300 på typ nästan 5km fan det är ju vad jag får i men på min lunch. jag förbränner typ inte ens min lunch när jag går hem och då är det tur att jag inte åt en pizza för det är mellan 1000-1500 kcal. helt sjukt. kampen emot fetman är hopplös och omöjlig och vinna över;). men det är kul i alla fall och se hur många steg man tar. och jag hade den inte på jobbet. men det som är bra oxå är att det börjar inte räkna steg fören man har gått 6steg så den räknar inte små steg utom gå steg.

jag har tagit kort på kläderna oxå som jag ska visa. jag är nöjd med mina inköp:).

filippa k klänningen





koola anna tröjan







men i morgon är det fredag och det är såå skönt

men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: Jonte

hehe vad bra att du har köpt en stegräknare för nu kan vi tävla vem som förbränner mest kalorier:)

2010-04-30 @ 00:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0