tradera

jag har vunnit två saker på tradera. en klänning från filippa K och ett linne från svea. det är kul och vinna saker på tradera när man vet att det är äkta och att det bara är små pengar. inte att det är horibla priser för nått som man vet är falskt. därför tycker jag om och köpa svenska klädersmärken och andra oxå. men jag tycker ju om både filippa k och svea. jag funderar även på och lägga ett bud på en koola anna tröja men jag brukar gö det när det är bara minuter kvar så att man inte triggar upp priset två veckor innan.

men igår så va jag och jonte inne i stan och vi såg på alice i underlandet 3D. det va coolt. men det va tur att vi inte såg nån läskigfilm. men gud jag trodde att jag skulle bli åksjuk först men detgick bra. hehe man fick hålla i sig i stolen. sen åkte vi hem och kollade på millenium och jonte somnade inte utom han såg hela filmen och tyckte att den va bra.

här är kläderna osmjag vann:)



obs det är inte jag på bilden



men ha det såå bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0