trööttttt

uch vad trött jag är just nu. fattar inte riktigt varför men kan bara konstatera att jag är jättte trött. har jobbat idag som vanligt inget roligt på jobbet. men en va sjuk så det betyder att vi som är där får jobba lite extra. men ja då går i alla fall dagen fort. i morgon ska va ha morgon möte och börjar kl:08:00 jätte kul (not). och efter som jag har djävulen på min sida (som vanligt) så ska jag jobba till 19:00. men det äe bara bit ihop eller bryt ihop. jag måste prova mina ridkläder oxå som jag har tvättat och se vilka jag fortfarande kan ha. hehe ja jag rensar ju inte så ofta. så jag kan tänka mej att det är lite kläder som har krymt (för det är inte så att jag har växt) nej det är kläderna som har krympt. det är nått med luften där nere långst ner i skåpet som får kläderna och dra i hopp sig till barnkläder. det är konstigt det där. så det är mitt nästa projekt. få nu ligger kläderna i en hög. ja och jag ville ju absolut inte prova dom innan dom va tvättade för det va typ hår, lera och smuts och sånt så nej först tvätt sen prova. för det blir bara så att man tvättar dom kläder som man anväder mest typ två t-shirtar och två fleectröjer. det blir aldrg att man gräver sig ner.

men nu ska jag ta och föna håret och så får jag se om jag pallar prova kläder idag eller om jag tar det nån annan dag.

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0