utmanad

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
hmmm ja då va jag 13 oj ja jag typ bodde i stallet vi flyttade till större hus och skaffade hund

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
jag jobbade på synsam. va tillsammans med jonte(vilket jag är fortfarande). mitt liv såg typ lika dant ut som nu. förutom att mette-marit och narco levde.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Sourcream chips. nötter, godis, chocklad och så dipp

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
typ pinsamt många jul och lucia låtar(efter alla luciafirande i stallet) sommartider, leva livet och en massa fler gt låtar. Im a barbiegirl, bad romance

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
köpa mej ett hus
en ny bil
en häst
massa kläder och handväsker
en båt

6) FEM DÅLIGA VANOR
jag hinner... fast man vet att man inte kommer och hinna
varför ja nått idag när jag kan gö det i morgon. eller jag kan ta det i morgon eller i morgon osv
att jag inte lyckats ha en shopping fri månad fast jag har sakt att den är månaden ska jag inte köpa några kläder,skor eller nått sånt.
nej den här helgen ska jag va nykter....hörde jag ett skållll
åå jag vill bara ha nått och tugga på nej men chips och chocklad

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
rida
vara med jonte
va med mina kompisar
partaaa
shoppa

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
såna där blöjbyxer
magtröja och fittkort
gult, orange och spygrönt
randigt för då ser man tjockare ut än vad man är
för korta jeans


9) FEM FAVORITLEKSAKER:
mobilen
datorn
min bil (eller kankse inte min favo men bra och ha)
plattången
min spikmatta


10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
alla som känner för det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0