vår jacka

den här veckan va det första veckan på året med vår/sommar jacka. men med tröja under så klart. det har gått bra hela veckan har inte frysigt så mycket. bara när det har blåst och sånt. men annars bra. men idag när det typ blev snöstorm så va det inte kul. då va min jacka för tunn. så jag får se vad det blir för jacka i morgon. men det känns ju inte så kul för man går ju typ och längtar på att få börja använda vårjackan och när man väl kan det efter typ -20grader. nej men då kommer det mer snö och blir kallt igen..

i morgon ska jag jobba sen är jag ledig:). det ska bli skönt. jag måste börja ut och springa oxå men ja jag har ju ingen lust och springa när det snöar. nej tack.

men jag ska sätta fart i det. men nu ska jag kolla på avenyn sen är det stäääd dax med stort STÄD...

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0