väska

jag har kommit på att jag skulle behöva en sommarväska. typ bara en liten som man kan ha runt halsen eller vad det nu heter när man har en axelväska. ja så kankse det heter. och den ska va liten och praktisk tänkte jag på. och inte för dyr upps där sprack det. för jag är ju lite kräsen oxå. men hmm ja jag har kollat runt. och hittade en snygg. men gud vad dom små dom är när man ska ha en liten. jag kommer aldrig få plats med det nödvändigaste som är: plånbok, smink, mobil, nycklar solglasögon med fodral. fan inte ens fodralet till solglajjjerna får ju plats. hmmm så det kommer sluta med att jag kommer och ha en liten handväska och typ en ryggsäck. haha nej jag kankse man ha solglasögonen på mej och bara kortet/korten med mej. bara ta nycklarna som jag behöver och va lite smink kan få plats. det tåls och tänka på.

för jag tänkte att jag skulle ha den typ när man ska in till grönan eller ut på stan och inte vill ha en jätte stor handväska och släpa på. men vi får sen. sen kommer nästa problem. ska man ha en svart som inte smutsen syns på. eller ska man ha en sommar vit som allt smuts syns på. ååå desssa val.

dom här har jag hittat men dom är ju väldigt lika chanel 2,55 och då vill man ju hellre ha en sån:)
det är samma handväska men en är svart och en är vit och frågan är ju förstårs VILKEN FÄRG. det smarta är(som med chanel väskan) att man anntingen kan ha den på handen eller på axeln för kedjan kan man gö kort eller lång genom att dra i den.





men jag ska fundera på är öppen för ALLLA förslag:)

men ha det sååå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0