eclipse

japp nu har man sett den på bio. ja vad ska man säga den va jätte bra men jag tycker nog ändå att ettan va bättre då slapp man detta tjat om att hon ville bli förvandlad. men den va bra.

men innan vi såg den så va vi och åt. jag tog en sallad som vanligt och jonte tog en fish and chips. men salladen va jätte god men godaste salladen jag har ätit är på hardrock. men i alla fall sen så gick vi in på åhlens och kollade sen runt lite i stan. sen så tog vi en öl på ett ställe som hete london. sen va det bio dax. efter bio så gick vi till ett ställe som hette pickwick där blev det både en och två öl. sen va det hem dax:)

nu är vi hemma och ska ta och sova.

men innan det så ska jag lägga upp lite kort som jag tog.

men jag tog bara på min outfit:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0