farsta

ja idag ska vi ta och åka till ett centrum. och nej haninge har jag inge lust att åka till för jag är där typ hela tiden och man kan det innan och utan. så vi ska ta och åka till farsta och se om det finns nått roligt där. jag ska köpa plastfickor så att jag kan få ordning på mina räkningar. jag ska organisera så att man inte behöver spara dom i typ 4 år. nej jag ska ha en plastfick för varge månad och när det har gått ett år så slängst dom. och hur ofta går man tillbaka och kollar på gamla räkningar hmmm aldrig

jag har även vart ute och sprungit idag det kändes bra. ja det va ju ett tag sen jag gjorde det. det va jobbigt men kändes ändå bra.


nej nu ska jag ta och sätta lite fart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0