fredag den:13

livet är hårt och inte fan är det rättvist eller. nej uch idag känner jag mej lite nere. fick ett sms som inte gjorde mej så glad. fan jag blir bara så matt. det va skönt och ut och springa och bara få springa och inte tänka. nej nu måste jag verkligen tänka på hur jag vill ha det. för vill jag verkligenha det såhär. eeee nej jag tror inte det. så fort vi ska nån stans. eller nej förlåt så fort vi ska till min släkt så bara bangar han och vill inte följa med. medans jag följer med på allt som jag kan. men vist du kankse inte vill ha nått med min släkt att göra men då behöver du inte ha att göra med mej oxå. för det är det där finstilta när man blir tillsammans med nån att släkt och vänner ingår vare sig man vill det eller ej. fast det är ju inte alltid såhär. nej ibland så är det suraminer ända tills vi kommer fram sen är det hur kul som hälst och va där och det är helt okej och va med. men nästa gång är det samma sak. men jag kankse ska göra samma stil tillbaka men det är lixom inte jag.

nej uch jag är bara så irriterad

men det är lugnt ensam är stark och det har jag alltid sakt.

nej nu är det nog bäst att anna går och lägger sig

ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0