gårdagen

ja igår så va vi ute. jag sara och lisa. ja gud vart ska man börja. hehe från början kanske. jag va lite tidig så jag åkte till vh och möte upp dom. hehe fasten man inte har sets på ett tag så är det som om det va igår. munnarna går i ett och vi skrattar jätte mycket. vi åkte tåget in och funderade på vart vi skulle gå. hoppade av vid söder och gick till gk. hehe första stopp va toan. sen mott baren och sen dansgolvet. gud vad vi dansade och dansade och så dansade vi lite till. det va sååå sjukt kul. bara få gå ut och dansa loss:). och där inne så träffade vi mickan och hennes kompis. det va mycket trevligt och träffa henne det va ju ett tag sen. men det va ju inte lite varmt eller gud vad man svettades. och under håret va det som en bastu. men det fanns en fläkt så vi dansade lite och sen gick man till fläkten och sen dansade vi lite till och gick till fläkten lite till:)

vi gick där ifrån vid 3 och tog en tur förbi donken och jag va hemma vid kankse 4. niklas kom och hämtade oss så det va jätte snällt. det är ju alltid skönast och åka bil hem än buss.


min outfit igår blev
Linne: Vero moda
Jeans: Fornarina
Skärp: Tiger of Sweden
Smycken: Efva attling och snö



jag sara och lisa



hetaste brudarna på tåget




mina brudar



jag och lisa



sara, lisa och jag hehe ja det är tur att man inte ser lika svettig ut som man kände sig





ja vad ska man säga vi hade sjukt kul igår

ha det sååå bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0